yeah, yeah, yeah.

Mitt favorit ord i hela världen är rolliders. Det är sangiska (8-)) för att beskriva hur en fågelunge är innan den fått fjädrar, alltså fjunig. I människo världen: när någon är mesig/nybörjare, typ.

Påtal om rolliders så har jag nu övningskört för första gången i hela mitt liv. Jag klarade att: starta, bromsa (helst jättehårt, det var jag superbra på), blinka, svänga och (hör och häpna) backa. Det där med att växla blev genast överkurs.... Nästa lektion eller nått.

Mitt personliga mål är att ha tagit körkort om ett år. Woho!

En snygg bil ska jag ha på min 18 års dag också... Hade inte tänkt mej nått allt för fläshigt.. Nått sånt här kanske?


Varför jag har hockeyhjälm med galler på mej när jag kör bil? Eh daah, det är senaste modet i NY??


Kommentarer
Postat av: anne

Det är viktigt att kunna bromsa bra! ;)

2010-03-20 @ 09:13:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0