torsdag 7 april 06.57

En av de tråkigaste sakerna jag vet är att packa. När jag var mindre (ung och dum) tyckte jag att packning var kul, för då visste jag att jag var på väg att göra nått kul. Men nu... uuää det är så himla tråkigt. Hur som helst så har jag typ packat klart nu. Jag har som vanligt med mig antingen alldeles för mycket eller alldeles för lite, typ helt ogenomtänkta outfits och alldeles för många trosor.

Ni som undrar vart jag skamed denna ovärda packningen: Jag ska åka till Bryssel!

Ni kanske kommer ihåg att jag, under förra hösten, "vann" en resa med den värdelösa filmen vi gjorde. Och nu är det dags! Bilen går 7.45, tåget 8.16 planet 11.nått och sen är vi där.

Vi hör senare.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0