sweet perfection.

Det här lovet kan vara det slappaste någonsin.. Jag är inte en sån som gillar att gå och lägga mig typ efter midnatt (mest för att jag inte tycker om att "sova bort hela dagen") men under detta lov är det exakt det jag har gjort... och det har varit väldigt skönt. På dagarna har jag mest suttit i min (supersköna och supermysiga) fåtölj och kollat på serier, ätit och stickat (tröjan börjar närma sig klar-läget). Det hela har inte varit allt för spännande, men ack så skönt.

Jag kom på imorse, när jag drog på mig min OnePiece, att Josef och Isaks kompisar som varit här på lan förmodligen tror att det är det enda plagg jag äger... I wish! Skolan börjar igen efter helgen och jag måste börja ha på mig vanliga kläder.... Hur ska detta gå? Jag har sjunkit ner så lågt i min bekvämhet att jag går till ICA med min rosa OnePiece, min röda dunjacka, mammas bruna Uggs och utan BH. Asså va? Vad hände?

Hur som helst,

TTYL!

P.S. Despicable Me måste vara en av de roligaste filmerna någonsin sedd (sedd? Heter det så? Jättefult...) av mänskligheten. Den och White Chicks! D.S.

Kommentarer
Postat av: Ma

Marockansk OnePiece = duellens i tjock flanell. Jag äger en...



Hur går det med nyaste böckerna?

2011-01-09 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0