onsdag.

Nått som alltid bidrar till min lycka är att kolla igenom mina arkiv. Det finns alltid nått roligt att läsa, speciellt att läsa nått och fnissa och tycka att det var såååå länge sen och jag är sååå mycket mognare nu. He. He..

Annars är det, tro det eller ej, mycket som händer i mitt liv just nu. Till en början kan jag btw meddela er som undrar att jag tyvärr inte vann tävligen om skorna.... Jag förstår inte vad jag gjorde för fel (???). Bortsett från det tar jag och Katrin oss själva och åker till Stockholm på fredag för att äga sönder och sen äga sönder på WCAR hela lördagen. Känns bra. Lite awkward, men okej. Återigen: He. He..

Sen ska jag till tandläkaren (jag vet, spännande) på tisdag och bara råkar åka till London på torsdag. Ibland alltså, ibland får vi till det.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0